fullfartframat.se

it will only make me stronger

Lämna en kommentar

Gårdagens yogapass (dag 8 av 30 för övrigt) blev grymt ofokuserat och tio minuter kort. Utmaningen är trettio minuter om dagen i trettio dagar. Hittills har det gått bra – och nästa vecka har jag flera pass inbokade. Efter helgens äventyr kan det behövas stretchas, mjukas upp och vridas på rätt.

Jag tycker mig skönja en förändring enbart efter en veckas yogande. Framåtfällningarna är djupare, höfterna mindre stela och den rackarns hunden är riktigt avslappnande.

I mitt huvud planerar jag kommande yogapass med fokus på balans, styrka och avslappning. Det jag bävar mest för är balanspassen, men det stärker och härdar. It will only make me stronger.

Senaste löppasset (nummer sju av 88) gick förresten långt över förväntan. Kanske även det tack vare yogan. Vem vet.

Lämna en kommentar