fullfartframat.se

yogaliscious?

4 kommentarer

Nu har hon gjort det igen. Den här gången är det i och för sig inte en allmän uppmaning, men jag väljer att haka på ändå. Trettio minuter yoga under trettio dagar. Det där med två dagar straff för varje dag man missar – ja, det hoppar jag över. Jag vill inte känna det som ett tvång utan vill hellre tänka ”vad är viktigare i trettio ynka minuter än att jag tar hand om min kropp och själ?” Jag behöver verkligen det här – vad kan då vara viktigare?

Vissa dagar blir det trettio minuter på morgonen, andra dagar blir det innan sängdags – och möjligheten till en kvart på morgonen och en kvart på kvällen finns också. Jag skriver inget i sten – men jag lovar att jag ska göra mitt bästa.

Följ Sara (och alla andra) som hakar på med #yoga30days på twitter.

4 tankar om “yogaliscious?

  1. Du och jag pärlan – nu yogar vi!

  2. Det låter som en superbra utmaning!! Heja heja..
    Vad kul med din maratonträning… jag ska följa dig!
    Kram

  3. 🙂 yes, kul att vi blir flera!

  4. Jessica och Sara: Jaa! Bra att ha flera som peppar också. Jag är ju urusel på att följa scheman. *host*

    Conny: Tack! Ja, vi får se vad som händer med jubielumsmaran. Jag är ännu inte helt övertygad MEN jag gör mitt bästa.

Lämna en kommentar