fullfartframat.se

yogakatt

1 kommentar

Four down, eighty-four to go…

One down, twenty-nine to go…

Den första är min maratonträning, den andra min yogautmaning. Min och min förresten, Sara outade den, jag hoppade på. Tycker att ni ska göra det samma. Modifiera den om ni vill – det gjorde jag.

Idag blev det en lugn start med en kompott av solhälsningar, katter, hundar, trianglar, framåtfällningar, krigare och några happy baby pose. Flödet var kanske inte det bästa hela tiden, men det kommer att sätta sig. Jag är inte orolig.

Satte sig mitt på mattan gjorde dock vårt lilla djungeldjur. Kissen ville vara med och leka och undrade vad matte egentligen höll på med.

One thought on “yogakatt

  1. snygg matta du har. och du, det är DIN utmaning nu! det är ju du som ska göra den! 🙂 jag ska snart premiära min.

Kommentera

