fullfartframat.se

sol, sol, sol

1 kommentar

Ikväll väntar del 1 av Träningsglädje Training Camp på mig. Backintervaller med en massa styrkeövningar däremellan. Ingen rast, ingen ro. Man tackar! Normalt är torsdagar vikta till intervall- eller backträning, men en blivande sexåring är viktigare. Så det så.

Min löpning den här veckan är helt på snedden ändå så det gör inte så mycket att torsdag blir onsdag. Av tisdagspasset blev det oplanerade explosiva intervaller på innergården (läs: katten passade på att rymma och tyckte det var skitskoj att vi jagade honom – tur att han inte är så uthållig!).

Dagens lunch blev något bättre än igår. Maten i sig kan jag inte klaga på, men tanken var ju att jag inte skulle köpa lunch utan hitta tillbaka till svunna matlådevanor. En laxsallad med nakenhavre och en massa grönt, en smoothie på apelsin, mango o melon samt en liten fruktsallad fick bli mitt sällskap i Humlegården. Den varmrökta laxen var riktigt god och salladen innehöll det den skulle – fräscha grönsaker och salladsblad (inte en massa vita ”stjäklar” som normalt är fallet). Smoothien smakade sandstrand och afrikansk solnedgång. Tumme upp!

En tanke på “sol, sol, sol

  1. Ping: träningsglädje training camp 1 « fullfartframat.se

Lämna en kommentar