fullfartframat.se

intervaller is the sh*t

7 kommentarer

Efter att ha hämtat ut nummerlappen till SpringCross på lördag så surrade jag runt ett tag i en massa sköna butiker innan jag begav mig mot WorldClass Nybroplan för att möta upp Nilla, som verkligen hade tagit mig på orden och stod precis under flaggan och väntade.. 😉

En massa coola tishor på T-12, en underbar butik full av O’Neill, Burton, Quicksilver och annat smått och gott..

Ett sjuttiofem-minuters spinningpass med fina Jessica väntade. Jag var seg och trött när jag kom, men jag var trött men glad när jag gick.

Sexton intervaller, uppdelade på tre set, med stegrande intensitet skulle vi ta oss an. Jessica förmanade att vi skulle ta det lugnt och vara återhållsamma under de första intervallerna. Say what!? Lugnt? Det blev fullt ös från och med intervall nummer tre. Intervaller is the shit! Först var det måndagens galna intervaller med Pia och nu nästan lika galna, men lika underbara, intervaller med Jessica. Lotta ❤ intervaller.

Jessica är en fantastiskt pedagogisk och inspirerande instruktör som levererar allt med ett bländande leende på läpparna. Det ni! Jag lyfter på hatten och tackar för mig. I’ll be back.

Jessica på Nikekonventet (tack för lånet Nilla)

Förlåt SATS, men ibland kan jag inte låta bli att vara lite otrogen.

7 tankar om “intervaller is the sh*t

  1. Jag kommer att vara sthlm i några dagar och måste verkligen testa Pia på måndag =) Hoppas det finns plats till mig!

  2. Ping: Trodde att jag skulle vara helt slut… « jessica claren

  3. Cizzi: Jag kan bjuda in dig som +1 om du vill!

  4. Ja! Bjud in mig =)

  5. Tack Bästa Lotta för att du gjorde klassen härligare och miljoner tack för dina fina ord…blir generad.
    Vilken tid är d på måndag? Är lite sugen jag med men har en Body Pump klass som slutar 1800.

    KRAMAR
    J

  6. Jessica: Ingen anledning att bli generad! Du sprudlar av glädje under dina klasser! Sann träningsglädje! Pias cykling är på SATS Hötorget kl 17 på måndag och onsdag.

  7. Ja intervaller är grymt!!!

Lämna en kommentar