fullfartframat.se

lunchträning med bästa DJ:en

6 kommentarer

Det räckte med en halvtimme tuff cirkelträning i Rålis för att jag skulle bli lagom kaputt. Lägg sedan till gassande sol, bästa Mårten och Malin Nylén – aka Team Nylén – och PETTER som live DJ och lunchen var phanimej p e r f e k t. Förutom att det tog slut då – hade ju kunnat legat kvar i gräset hur länge som helst efteråt.

Valio hade bjudit in ett gäng till tuff cirkelträning – Strength Up by Valio. Vi körde tio olika stationer med sprinter, snakerope, armhävningar, sprint uppför trappa och en massa annat som jag redan nu har glömt bort – allt under tiden PETTER mixade grym musik. Två varv, och 30-45 sek på varje station, gav en intensiv halvtimme.

Man behöver verkligen inte lägga ner en förfärlig massa tid på träning. En halvtimme med tuffa intervaller räcker gott och väl. Mixa kondition och styrka och se till att få med så många muskelgrupper som möjligt och du har en riktig genomkörare.

Tack Valio – ser redan fram emot nästa gång! …och tack till mina grymma lagkamrater Helena, Terese och Camilla. Ni rockar!

photo(303) Starka Karin som jag äntligen fick hälsa på ordentligt! photo(302) Vi hade även besök av Biggest Loser-viinnarna. Simon, Jose, Emma. Vilka krigare. Så imponerad. (bjuder på min kräftröda uppsyn)photo(301)

6 tankar om “lunchträning med bästa DJ:en

  1. Såg ju superhärligt ut! Ibland är luncherna för korta även för träning. Så var det för mig idag! Attans. Kram

  2. Tack själv! 🙂 Grymt kört!

  3. Ping: Träningsvärk guaranteed… « Health by Helena

  4. Grymt bra jobbat Lotta – jag hoppas att vi kan göra om det snart! 😀

  5. Uppochhoppa: Nej tyvärr är ju det så ibland. Hur kort passet än är. Kram
    Camilla: Vi var grymma!
    Helena: Tack detsamma fina Helena! Du var både snabb och stark. Och ja, gärna fler liknande pass!

  6. Ping: strength up by valio goes rålis | fullfartframat.se

Lämna en kommentar