fullfartframat.se

fredagskärlek

Lämna en kommentar

Kommer ni ihåg att jag lovade mig själv mer stretch?

Det har faktiskt gått riktigt bra. Jag har stretchat och rullat på min rulle från Casall.Allt är dock inte registrerat på FunBeat.

Men.

I dag firade jag fredag med en lunchklass BodyBalance. Den här releasen är magisk och jag älskar den – ja, till och med balanslåten är okej.

Men.

Jag var så g a l e t stel i höft och ländrygg. Rörelser som jag annars (innan hela vinterns problem började) inte haft problem med över huvud taget var rejält knepiga och motsträviga nu. Himmel. Så här kan vi inte ha det.

IMG_1705När vintern började släppa sitt grepp. Magiskt ljus.

Kommentera

