fullfartframat.se

morgonyoga

1 kommentar

Fredagen inleddes med yoga. Tidigt som tusan (sju på morgonen ÄR tidigt som tusan!). Men det gäller att klappa om kroppen lite extra nu så här innan NIKE BLAST – det kan behövas. Sista hunden var mycket skönare än den första och jag godkänner nog nästan alla positioner, utom möjligtvis dansaren och den där man stående håller om stortån och sträcker ut benet rakt fram. Balans är inte min kopp te. Men annars var jag nöjd med min insats. När jag låg i ”happy baby pose” undrade jag hur det skulle kännas att hålla den positionen i fem minuter som man gör i yinyoga.. Sara svarade dock på det i ett inlägg på sin blogg. 🙂

Trevligt sällskap av Ursula och trevligt bemötande på SATS Älvsjö hade jag också så det var en toppenstart på dan före dopparedan!

Solen sken fint på den upplogade skridskobanan på sjön Magelungen.

En tanke på “morgonyoga

  1. Härlig start! Hoppas resten av dagen varit lika bra!

Lämna en kommentar