fullfartframat.se

jag klär inte i bitterhet

3 kommentarer

Kollegan kommer tillbaka från vårt sedvanliga boxpass – Vad gör jag? Jobbar och muttrar lite..

Solen skiner och luften är härligt krispig? – Vad gör jag? Ja, inte springer jag iaf..

Bloggar svämmar över av inlägg om underbara cykel, löp- eller andra träninsgpass.. – Vad gör jag? Jag läser. muttrar och suckar..

..men min dag kommer den med. Snart. Jag lovar er, Sara och Angelica (och givetvis alla andra som av en eller annan anledning inte kan träna just nu) – era dagar kommer de med!

Det är de glädjefyllda dagarna vi kommer att minnas när vi blir gamla och skruttiga, inte de tråkiga och grå dagarna!

3 tankar om “jag klär inte i bitterhet

  1. Kunde inte sagt det bättre själv:) Kan inte heller träna pga av förkylning vet inte vad som är värst att se folk komma springande längst alla gator o torg eller att läsa på alla bloggar om helt underbara pass de varit med om medans man själv sitter här o dammar ihop! Trevlig helg:)

  2. Jag hoppas att de kommer snart. 🙂 Väntar med spänning!

Lämna en kommentar