fullfartframat.se

invigning av löplabbet race

3 kommentarer

Igår kväll var det dags för invigningen av den nya Löplabbet-butiken Race som tillsammans med ”vanliga” Löplabbet och Löplabbet Tjej nu tar upp en ansenlig mängd längdmeter på Kungsgatan. Race är (enbart) fokuserade på tävling. Det går bra för Löplabbet. De är nu huvudsponsorer till både Stockholm Marathon och DN-galan. De öppnar nya butiker. Good for you! Ett bevis på att dels gör ni ett bra jobb, dels så blir svenska folket mer och mer löpintresserade. Me like.

Jag och Ella fick bland annat en trevlig pratstund med Caroline Kullberg (ni vet hon som ska vara löpcoach för ToppLoppet?!) när vi kollade på alla coola gadgets i Race-butiken och jag blev grymt sugen att gå med på nästa löpträff för ToppLoppet – för vem säger inte nej till löpskolning och -teknik med Maria Akraka?

lånad av Ella

Under kvällen presenterades även vinnaren i tävligen ”The story of my Löparsko” och vi säger grattis till Sara och Sofie! Det var femton riktigt fina finalbidrag som alla förmedlade härliga känslor, minnen eller upplevelser.

Notera de gamla trotjänarna som har fått hedersplatser på hyllor ovanför!

3 thoughts on “invigning av löplabbet race

  1. åh. hade varit kul att vara där men… fel stad vid fel tidpunkt. attans!

  2. Vad kul! Jag vill så gärna också vara där! Men allting som är roligt händer i fel stad ha ha (som Sara säger!)!
    Jag kommer på lördag till Stockholm och tänker ta en sväng till den nya Löplabbet. Jag måste köpa nya skor.
    Ska jag säga jag var finalist?? hi hi

    Kram på dig tjejen!

  3. Pingback: Förkyld! « diehn.se

Kommentera

