fullfartframat.se

pink is the new black

1 kommentar

Det har väl inte undgått någon att oktober är en rosa månad? Stockholmsupplagan av Metro var rosa imorse, och i samma tidning kunde man bland annat läsa om Rosa Dygnet 2-3 oktober.  Heja Sportlife i Göteborg som anordnar detta! ..och heja Emil!! I år har eventet vuxit till att både innehålla spinning, löpning, seminarier, kettlebell, yoga, box, dans och zumba. Häftigt! Hade jag vetat att jag verkligen skulle vara hemma den här helgen hade jag nog bokat in mig på en cykel!

..och MEGASTORT heja till Sara som ska cykla i 24 timmar på samma event. Du är grym Sara! ..och alla som samlat in pengar till hennes insamling är minst lika grymma! Ni har väl sett att både en anmälan till The Convention i november och en alldeles egen spinningcykel ligger i potten?

Själv ska jag springa Topploppet, förutsatt att det inte spöregnar.

En tanke på “pink is the new black

  1. syns i hagaoarken! =)

Lämna en kommentar