fullfartframat.se

..och där kom smällen

Lämna en kommentar

Jag skrev ju tidigare att lördagens nattliga äventyr inte bet mig i rumpan på söndagen – det tog till tisdagen i stället.

Tanken var att springa åtta snabba kilometer på blandat underlag men jag kom knappa hälften. Fyra (!!) – långsamma – kilometer innan jag kastade in handduken och erkände mig besegrad, och då hade jag fått slita från första steget. Känslan av att springa med hundra kilo tunga fötter i knähög lera – ja, den känslan.

När jag väl krälat mig hem med svansen mellan benen så var jag tröttare än efter jubelmaran förra året. Allvarligt.

Där fick jag för att jag tjoade efter midnattsloppet. Kharma is a bitch.

Nu har jag avbokat all schemalagd träning de närmsta dagarna och hoppas på att jag känner mig pigg för att avverka någon eller några etapper på den där orangemarkerade leden i helgen.

photo(316)Sörmlandsleden etapp 3 (Handen – Tyresta)

Kommentera

