fullfartframat.se

krossat PB

Lämna en kommentar

Efter att jag igår twittrat, instagrammat, skickat in helsidesannons i DN och ropat ut över nejden att jag krossat mitt km-PB kom jag på att det ju lät som om jag bara kutade en kilometer och sedan satte mig ner och glassade.

Inte riktigt.

Jag kutade faktiskt fem kilometer. Krossade km-tiden med tretton (!!) sekunder, snabbaste ”mile” med ungefär lika många sekunder och sprang fem backintervaller. Så det så.

Tretton sekunder är ganska mycket på en liten fjuttig kilometer. Så antingen var mitt gamla personbästa rackarns uselt eller så var jag ruskigt snabb igår. Väljer att tro på det senare alternativet.

Fy phan vad jag är bra.

double meGräslöken i bakgrunden ser lite ledsen ut. Det skulle du också göra om du hade en bengal som gillade att tugga på dig.

Kommentera

