fullfartframat.se

variation berikar

2 kommentarer

Jag ligger så galet långt efter i mitt löpschema inför det där långa loppet att jag inte ens orkar bry mig.  Nu fokuserar jag mest på a t t jag springer.

I går gav jag mig ut på en tur som jag inte visste något om – förutom just a t t jag skulle springa. Ingen planerad rutt, inget tidsmål eller annan plan. Ingen klocka – men RunKeeper-appen på i telefonen.

Resultatet blev fem mycket varierande kilometer – jag sprang några trappintervaller, körde fartlek på en raksträcka med lyktstolpar och kutade några backintervaller mot slutet av rundan. Jag sprang på plan asfalt och på kuperad motionsslinga, längs strandpromenad och i gångtunnlar under Nynäsvägen – varierat!

Hela tiden jag var ute duggade det lätt och jag stornjöt av grönskan (det är ju så grönt att det nästan gör ont i ögonen) och att det snart är sommar.

photo(297) photo(299) photo(296)Några halvtaskig och småsuddiga gröna bilder – lite darrhänt tydligen. photo(298) Syns det att katterna använder mig som rundningsmärke när de får kattfnatt och jagar varandra genom hela lägenheten?

Tights och skor: Nike | Strumpor: Gococo

2 thoughts on “variation berikar

  1. älskar allt det ljusgröna! tjejmaran kommer gå bra. just där och just då så går det!

  2. Tack Sara – jag hoppas på det!🙂

Kommentera

