fullfartframat.se

arrividerci roma

Lämna en kommentar

Jag har spenderat de senaste dagarna i Rom. Vilken stad. Vilken atmosfär. Vilken historia. Vilken mat. I died and went to food heaven.

Vi har promenerat, promenerat, promenerat och köat. Och köat lite till. Och gått i oändligt antal trappor – inte enbart spanska sådana. Bilder kommer.

Ja och så har jag snörvlat, hostat och ynkat mig. Samma morgon som flyget gick till Rom vaknade jag förkyld. Är det inte typiskt? Nu har jag lite snuva och halsont kvar. Vintern – våren 2012 – 2013 har gått till historien med flest förkylningsdagar. Oändligt många dagar.

Jag trodde det var slut nu – men icke.

Surt.

Kommentera

