fullfartframat.se

fem bra saker om mig själv

Lämna en kommentar

Sara skrev om fem bra saker med den här veckan. Jag tar det vidare och skriver fem bra saker om mig själv (ja för hur ofta gör man det?)

  • Jag är seg – inte seg som i slö utan seg som i uthållig. Explosivitet är inte min grej. Ge mig några timmar i skogen i stället.
  • Jag är grymt organiserad. (På jobbet – sämre hemma.)
  • Jag gillar hellre att ge än att få. Kärlek, presenter, överraskningar… får jag nåt så blir jag mest generad.
  • Jag menar det jag säger. Inget lull-lull. Säger jag att du är snygg så menar jag det – jag säger det inte för att vara snäll.
  • Jag skrev ner de ovan fyra sakerna snabbt – ett bevis på att jag äntligen är nöjd och inte hela tiden letar fel.

20120401-070024.jpg

Kommentera

