fullfartframat.se

min första maj

2 kommentarer

photo(288) Ska vi köra då? Jaaa!

photo(290) Ett övergivet naturgym som jag inte kunde låta bli att leka med…photo(289) Världens bästa intervallbro – som jag inte kunde låta bli…photo(287)Det blev lite blött ibland… utan att plumsa i sjön!

photo(294) photo(293) photo(292) photo(291)Jag lovar er – världens bästa intervallbacke! Bilden är tagen halvvägs upp (eller ner). Den är grym – och tung!

photo(286)

Närmare två timmar senare. Trötta tassar vilar en stund.

2 thoughts on “min första maj

  1. Ser inte ut att varit något fel på din 1:a maj!

  2. Absolut inget fel på den! Jag njöt ute i solen medan många andra låg inne och var fyllesjuka. Mohahaha!!

Kommentera

