fullfartframat.se

skogsmulle

2 kommentarer

Helgen har inte enbart innehållit tapetsering och golvläggning – jag har även sprungit en skvätt (såklart).

Redan innan klockan slagit frukost för många på lördagsmorgonen var jag ute och skuttade. Ja, det kändes faktiskt så. Jag skuttade fram med mina nya kompisar. Trippade på skogsstigar, hoppade mellan och över tuvor, kröp under/hoppade över nedfallna träd, balanserade över hala rötter och sliriga stenpartier. Jag skrattade, jag log, jag nynnade för mig själv.

Jag njöt av att vara ute i solen – i skogen.

Och jag halkade inte till en endaste gång. Okej, en gång. Men det var på grund av en felbedömning av djupet i en lerpöl. Den såg snäll ut. Det var den inte.

 photo(275) photo(276) photo(277) photo(278) photo(279) photo(281) photo(282)photo(274)

2 thoughts on “skogsmulle

  1. Så, tjur-rusvänliga?

  2. Absolut!!! Gäller bara att knyta dem ordentligt. 😉

Kommentera

