fullfartframat.se

hoppsan, loppsäsongen närmar sig

Lämna en kommentar

Inser till min stora förskräckelse att jag anmält mig till SpringCross om snart två veckor – och jag har i princip haft löpvila sedan november. N o v e m b e r. Det är ju för tusan nästan ett halvår sedan. Okej, jag har ju faktiskt sprungit en del under de här månaderna, men lång från vad jag normalt gör – därav ”löpvila”.

Jaja, det som inte dödar – det härdar. Eller hur nu de gamla vikingarna sa.

Jag som inte ens har koll på om jag anmält mig till 6, 12 eller 18 km. Hoppas att det är någon av de två första distanserna. Får kanske kolla upp det där.

Allt om Löpning funderar jag på terrängskor – har du tips?

553846_10150981955242237_613565021_n

Kommentera

