fullfartframat.se

surt sa räven..

2 kommentarer

Jag är så trött på det här. Trött på att vintern aldrig släpper sitt grepp om oss. Trött på att våren ännu inte har kommit. Trött på att IGEN vara förkyld och eländig. Jag snorar och hostar. Febern har släppt sitt grepp om mig men jag håller mig hemma ännu en dag för att inte stressa igång kroppen för tidigt. Som om inte fetförkylningen vore nog – jag har även tandvärk. En visdomstand som bråkar.

Dagarna rinner förbi och jag har ännu inte fått den där kontinuiteten i min löpning som jag borde ha fått. Det där långa loppet närmar sig och om tre månader är det dags. Och här ligger jag liksom. Nåja, inget jag kan eller bör stressa upp mig över. Det blir inte bättre av det. Men surt – det är det!

539235_10151146204079672_2135809851_n

2 thoughts on “surt sa räven..

  1. Åh jag lider med dig! Visdomstandvärk är horribelt. Man vill liksom bara skära bort skiten själv…

  2. Oja. Funderade tidigare på vilka verktyg som skulle vara bäst. Kniven och näbbtången låg bra till.

Kommentera

