fullfartframat.se

mitt-i-veckan

2 kommentarer

Grym vecka – so far.

Trots lågt med energi lyckades jag få till ett hejdundrande intervallpass i går. Jag har fnissat åt turkosa prickar som vinkar till varandra. I dag kokar jag av #BästaBeatrice och lyfter #Öppnabidrag – lika viktiga på sina sätt. Senare i eftermiddag ska jag gå en rond med den här starka bruden. I morgon minglar jag på ett Big Tent-event.

…och senare i veckan rockar vi loss – rejält. Ses vi?

Bra balans.

img_7276.jpg ..inte att glömma: gosa kissekatt.

2 thoughts on “mitt-i-veckan

  1. Klart vi ses på lördag, ingen vår utan BBC 🙂

  2. 🙂 Toppen, ska bli kul att ses!

Kommentera

