fullfartframat.se

dagsformen

Lämna en kommentar

Hördu dagsformen. Vi borde ta ett snack.

I söndags och tisdags sprang jag samma (nåja, en lika lång) sträcka. Söndagens sträcka var inte särskilt tung utan flöt på ganska så bra, men i tisdags var allt bara jobbigt, tungt, segt, ömt och motigt. Jag fick slita för att ta mig i mål.

Vad gick fel? …och varför? Jag hade sovit bra, ätit vettigt och fyllt på tillräckligt med vätska. Men ändå så tyckte du att det var en bra dag att sk*ta i att dyka upp på jobbet? Så kan vi ju inte ha det heller. Nu ser du till att infinna dig på plats – pigg och fräsch – nästa gång jag behöver dig. Förstått?

photo(27)

Kommentera

