fullfartframat.se

the nike blast

2 kommentarer

De närmsta dagarna kommer det mest att handla om årets gruppträningshändelse – The Nike Blast. Jag valde att delta i år och kommer således inte att springa runt med stepbrädor eller klädkartonger. Däremot kommer jag inte att tokköra tolv stycken pass under lördag och söndag. Jag sållar med hjärta och hjärna och gör det som känns kul och som det som kroppen tycker att är okej att göra.

När registreringen släpptes i december bokade jag in mig på klasser med fokus på rörlighet och styrka – det blev således en hel del yoga. Men jag hoppas på att kroppen även orkar med att slänga iväg några högerkrokar, stärka bålen och cykla oss – jag begär väl inte så mycket?

Mellan detta kommer att springa runt med en kamera i högsta hugg och fotografera så mycket jag bara orkar och hinner. Så ser ni mig med en kamera framför nosen – kom fram och säg hej!

nikeblast2

2 thoughts on “the nike blast

  1. Åh vad jag längtar! Mer än till julafton faktiskt!

  2. Haha!.. då är det illa! 😉

Kommentera

