fullfartframat.se

tråkmåns

3 kommentarer

Det är så tråkigt att stretcha. Så tråkigt att klockorna stannar – men så nödvändigt. Jag kvider morgon, middag och kväll. Nåja, inte riktigt men i alla fall varje morgon. Det onda i höften/sätet flyttar på sig och blir till en annan sorts ömhet och smärta. Om det är bra eller dåligt får jag veta i morgon då det är dags för mitt andra besök hos den där naprapaten.

Jag ser fram emot att få knyta igen säcken för i år och börja på nytt vid tolvslaget den sista december. Inte för att det måste vara just då men det blir så symboliskt. Hösten 2012 var inget vidare – hela året 2013 kommer att bli fantastiskt! Men mer om det en annan dag…

photo(249)
photo(248)
photo(245)

Stockholm är inte så dumt en kall men soliga vinterdag.
En gråmulen, fuktig och snöslaskig dag däremot – not so much.

3 thoughts on “tråkmåns

  1. Tråkigt att hösten inte varit toppen, men 2013 kommer bli kalas så håll ut!

  2. 2013 är ditt år, jag tror på dig!

  3. Nilla och Löparflickan: Ja 2012 var inget vidare men nu..! 🙂 2013 kommer att rocka!

Kommentera

