fullfartframat.se

hey, remember me..?

1 kommentar

Färg alltså.

Under mitt första träningspass på nästan exakt fyra veckor valde jag mina – för tillfället – mest färgglada skor. Asics DS Trainer 17 i lila och orange. Bara den färgkombinationen gör mig lycklig. Tänk själva. Lila. Och. Orange. Knalliga färger. Glada färger. Precis vad jag behövde. Färgen i sig hjälpte mig nog att ta mig igenom de där kilometrana som jag avverkade idag.

Tror bestämt att vi kan bli goda vänner. Nu vill jag springa mer… och mer!

One thought on “hey, remember me..?

  1. Halloj! Det är ju bara så snygga. Tur att jag inte har sådana, för jag skulle mest springa och kolla ner på fötterna och snubbla. Ha en toppenhelg!

Kommentera

