fullfartframat.se

dagens smoothie

Lämna en kommentar

Jag är en sucker för smoothies. De är verkligen så Kajsa Warg. Man tager vad man haver. Hade jag haft råd och plats för en juicemaskin (-centrifug?) hade jag säkert haft en sådan också. Ibland lyxar jag till det med smoothies från Blueberry och SqueezedUp eller en juice från Juiceverket – men oftast fixar jag till något själv.

Eftersom jag i dag jobbar hemma under eftermiddagen passade jag på med en smooothie för att piggna till lite.

– En halv banan (ekologisk så klart!)

– Några matskedar Valios laktosfria medelhavsyoghurt (tipsar om att äta den med äppelbitar, kanel och lite honung – sååå god!)

– En näve frysta hallon

– En skvätt blodapelsinjuice

– En matsked kokosolja från Holistic

– Innehållet ur två D-vitaminkapslar, också från Holistic.

Kommentera

