fullfartframat.se

tack twitter

2 kommentarer

Mitt twitterflöde har svämmat över av halvmaraton-inlägg under lördag och söndag. Jag har, som bekant, inte sprungit något sedan förr-förra måndagen men i går var det äntligen dags. Inspirerad av alla racerapporter och med myror i benen begav sig älsklingen och jag oss i väg på en kortare runda på mestadels mjukt underlag. Vi sprang första halvan i komfortzonstempo men efter att halvvägs suttit tre minuter i en varm höstsol så hade benen fått upp farten och vi spurtade på rejält hemåt.

Jag var rädd att benen skulle vara stela och andningen tung men jag förvånade mig själv med starka och snabba ben och förhållandevis lätt andhämtning. Hoppet om att överleva femton kilometer ute i Lidingöskogarna väcktes igen. Kanske finns det en chans.

Nedan bilder är längs med ”vår” sjö, men inte tagna i går.

2 thoughts on “tack twitter

  1. Vilken härlig runda! Kul att du också ska springa LL15, hoppas vi ses! jag har också vilat mig i form ju och det har funkat över förväntan!

  2. Hoppas att det gick bra för dig!!

Kommentera

