fullfartframat.se

vänskap

2 kommentarer

Även om kroppen är trött och sliten just nu och jag inte har tränat sedan förra måndagen (min terapilöning) så är hjärtat fullt. Av vänskap, kärlek och glädje. Jag är så innerligt tacksam för min familj och mina vänner. I söndags samlade jag mina nära och kära för födelsedagsfika och vareviga en av de närvarande har en speciell plats i mitt hjärta. Fantastiska, underbara, varma och godhjärtade människor. Vänner som får mig att le, vänner som får mig att längta, vänner som berör.

Ni som tyvärr inte var med på plats – ja, ni fanns med i tanken. Tack. ❤

2 thoughts on “vänskap

  1. så fint sagt! tack för att man fick komma. kramar

  2. Cecilia: ❤ Du är bäst. Saknar er alla.

Kommentera

