fullfartframat.se

let’s run!

3 kommentarer

Under lunchen promenerande jag runt på Östermalm och Djurgården. Underbart sensommarväder (nej, det är i n t e höst än!) och hela stan verkade vara ute och röra på sig. Det drällde av löpare och jag blev själv grymt löpsugen.Tyvärr har jag inte duschmöjligheter på jobbet så jag får lov att skippa lunchlöpning… om jag inte smiter förbi ett SATS-center.

Hörrni kompisar, nu när vi ändå är inne på löpning. De kommande hösten svämmar över av lopp och fler verkar ploppa upp för varje dag som går. Jag hade tidigare ”bara” Lidingöloppets 15km inbokat, men blev sugen på något till, något mindre och något kortare. Efter lite surfande och funderande blev det Hellasloppet och Hässelbyloppet. Den första i terräng, den andra på en snabb och flack bana. Har ni sprungit något av loppen? Vad tyckte ni?

Stockholm är vackert.

3 thoughts on “let’s run!

  1. Nope, tyvärr inte någon av dem. Men kör du tjejmilen ska du väl ”självklart” köra terrängloppet? (Din header tycks berätta något för dig)! 😉

  2. Nope, ingen Tjejmil för mig. Den gav jag upp för flera år sedan… första kilometern gick på 8:32 – trafikstockning! *argh* Ja, terräng är fint! Terräng gillar vi!

  3. Har inte sprungit något av dem, men är sugen på Hässelbyloppet för att knäcka mina 45 minuter som jag NÄSTAN klarade idag…morr.

Kommentera

