fullfartframat.se

jag är inte handikappad – jag är hjulbent

1 kommentar

Igår var tanken att jag skulle ut och springa en kortare runda – förvisso terräng men inte längre än fem – sex kilometer. I stället stannade jag kvar i soffan, käkade fin choklad och kollade på Jag är inte handikappad – jag är hjulbent på SVT. En härlig dokumentär om vilja, styrka och framgång trots motgångar. Anders är en så stark individ att jag skämdes lite för att jag ställde in mitt löppass för att sitta kvar i soffan.

Har ni inte sett dokumentären, gör det!

One thought on “jag är inte handikappad – jag är hjulbent

  1. Tack för tipset. Ska absolut kolla in!

Kommentera

