fullfartframat.se

vätskebälte

Lämna en kommentar

På lunchrasten sprang (nej, gick faktiskt i sakta mak) jag förbi Löplabbet på Kungsgatan för att inspektera deras utbud av vätskebälten. Efter en del klämmande och kännande och provande blev det till slut ett Nathanbälte med plats för tre flaskor a 230 ml.

Mina långpass har blivit lidande av att jag inte haft tillgång till vätska och jag har till och med stannat och köpt mig vatten – tid som jag annars hade kunnat spendera på vägen. Nu hoppas jag att det blir ändring på det.

Utvärdering kommer.

Kommentera

