fullfartframat.se

semester

1 kommentar

Hemma i stan igen efter en vecka i New York. En del pengar fattigare men många upplevelser rikare. Ett lopp att addera till listan. Ett lopp som jag – så här i efterhand – inte borde ha sprungit eftersom det nog utlöste min första förkylning på ett halvår, men som var en riktigt rolig upplevelse och kanske värt snuva, hosta och lock för öronen. Kanske.

Jag valde att inte blogga något under veckan, dels för att WP-appen för iPad och jag inte pratar samma språk och dels för att jag varken hade tid eller lust. Det kommer inlägg om både resan och loppet – var inte oroliga.

Hoppas att ni har haft fina dagar här hemma. Nu (mellan)landar jag hemma några dagar innan det bär i väg igen – denna gång med jobbet till Berlin.

One thought on “semester

  1. NYC! kan inte annat än att gissa att resan varit fab 🙂

Kommentera

