fullfartframat.se

mittiveckanspring

Lämna en kommentar

Ikväll kan man springa med nystartade Nike+ Run Club Stockholm, på Djurgården med några andra tusen tjejer eller – som jag – på ett löpband. Jag trodde att jag hade förpassat löpbandet till garderoben fram till höstens mörker men korta intervaller är enkla(re!) att göra på bandet. Om man nu inte har tillgång till löparbanor. Förra veckan när jag skulle dra av de där intervallerna så var det fullt med fotbollskillar på banorna vid Farsta IP och jag hade ingen som helst lust att sicksacka mellan dem. Summan är att jag har skjutit upp de där tvåhundringarna länge nog nu – och i dag känns som en bra dag att beta av den surdegen.

Landar i New York om en vecka. Yes.

Kommentera

