fullfartframat.se

ber till vädergudarna

3 kommentarer

Sitter på jobbet och kikar ut över Östermalms takåsar var femte minut. Ser det inte lite regntungt ut? Var det där en regndroppe? Visst spricker det upp nu? ..och kan inte temperaturen gå en grad upp istället för ner? Jag har bara korta tights med mig.

Gårdagens långpass frös inne av flera anledningar och jag hade tänkt ta igen det idag – om nu regnet håller sig borta.

Annars blir det sedvanlig cykling och yoga på Spårvagnshallarna. Det gäller att ha både A- och B-planer. Uti fall att.

Löpskor eller spinningpjuck? Ja, det får vi se.

3 thoughts on “ber till vädergudarna

  1. Det finns inget dåligt väder bara dåliga löparkläder. 😉
    Klart du skall springa!

  2. Egentligen håller jag med Angelica, men vete katten om jag hade haft lust att springa i shorts idag på eftermiddagen. Smart med en plan B!

  3. Tur att du hade en plan C också! :o)

Kommentera

