fullfartframat.se

purple passion

2 kommentarer

Vi fortsätter en stund på det här med skor

Trots att min skogarderob (träningsskogarderob är väl närmare sanningen) svämmar över av skönhet, funktion och färg o c h att jag sagt till mig själv att inte handla fler skor innan New York i juni så kan jag ju inte låta bli att mjukna när jag ser de här skönheterna (dessutom för en grymt bra peng) på Sportamore. Nu behöver jag definitivt inte fler Nike Free-inomhusskor men när både modellen och färgen tilltalar – ja, då är det svårt.

För övrigt har jag ordinerat mig själv löparvila just nu. Höger lårmuskel är allmänt trött på mig och behöver vila. Trist och tråkigt tycker jag (och ser dagarna försvinna i ilfart) men vad gör man inte…

2 thoughts on “purple passion

  1. Sjukt snygga skor, blev det några? Och i så fall, hur sköna var de? 😉

  2. Nopes, inte den här gången. Har ju nästan likadana i olika Nike-modeller – som är sköna! 🙂

Kommentera

