fullfartframat.se

dags att knapra kilometer igen…

3 kommentarer

Dum (?) som jag är så nappar jag allt som oftast på Saras utmaningar. Den här veckan ska jag springa en jäkla massa mil enligt den senaste utmaningen. Nåja, massa och massa – men nästan fyra. Schemat säger tjugonio kilometer vilket betyder att jag borde förlänga någon eller några av de redan schemalagda passen eller klämma in ett ytterligare pass. But when? Jaja, det handlar om att prioritera..

Synd att jag inte tog med mig löparskor till jobbet i dag så hade jag kunnat springa några kilometer på löpbandet efter kvällens spinningpass. Det är dags att återse glashuset i Spårvagnshallarna.

3 thoughts on “dags att knapra kilometer igen…

  1. Nackdelen (eller?) med att vara tävlingsmänniska är väl att man hakar på en massa utmaningar…? 😉

  2. Haha jag kommer satsa på många små korta pass för att inte få det så jobbigt!

  3. Västgötskan: Ja eller hur! 🙂 får väl se det som en fördel – i slutänden. 🙂
    Annika: Heja heja!

Kommentera

