fullfartframat.se

spinning på spårvagnshallarna

5 kommentarer

Igår kväll var det premiär för allas vår favoritinstruktör Jessica att äntra spinningsalen på SATS Spårvagnshallarna.

Progressiva 70/20-intervaller brukar få igång mig rejält. Normalt och ä n n u mer med Jessica som ledsagare – men den här gången gick det så där. Jag följde upplägget, placerade pulsen exakt där den skulle vara och fegade inte ur med motståndet. MEN – här kommer det – jag var på tok för ofokuserad för att verkligen komma in i den där f a n t a s t i s k a känslan jag brukar få under Jessicas pass. Om det var alla människor utanför salen som störde (är ju född nyfiken och kan inte låta bli att kolla på folk – är det glasväggar så är det), eller om det var på grund av att musiken ”försvann” ut i luften (cykelsalen är ju både utan tak och dörr) eller bara jag som var allmänt ofokuserad låter jag vara osagt. Jessica gjorde i alla fall det hon skulle.

SATS Spårvagnshallarna är snyggt och jag älskar inredningen och känslan man får när man kliver innanför dörrarna men cykelsalen är verkligen ingen hit. Nu förstår jag att det kanske är så här eftersom det tydligen inte ens var meningen att gymmet skulle ha en cykelsal från första början, men ett tak på cykelsalen borde väl gå att fixa? …och lite sprayfärg på väggarna så att salen blir mindre genomskinlig? Eller?

Läs även vad Annika, Pernilla och Sara tyckte.

5 thoughts on “spinning på spårvagnshallarna

  1. Där är det alltså dit jag ska när jag gör träningsdebut! Hade planerat att cykla dit med en kompis för att gå på yoga för två veckor sedan men kom aldrig iväg. Det ska jag ta tag i nu när jag får börja träna igen! Ser ju hur mysigt ut som helst!

  2. Bara ett (stort) tygskynke i taket borde väl göra lite skillnad i alla fall? 🙂

  3. Detsamma! hugg mig nästa gång, jag är verkligen extremt dåligt på att koppla ihop ansikten med person 🙂

  4. Fia: Snyggt är det – man blir garanterat inspirerad av själva stället. Lycka till med debuten!
    Västgötskan: Bra förslag. Det torde hjälpa en hel del.
    Annika: Jag med så det samma (igen)!: 🙂

  5. Pingback: dags att knapra kilometer igen… | fullfartframat.se

Kommentera

