fullfartframat.se

stockholms brantaste löptävling

Lämna en kommentar

Häromdagen listade jag de lopp jag nu är anmäld till under året. Inne hos Anna a.k.a. Trend o Träning hittade jag dock ett spännande lopp för dig som gillar utmaningar och har starka ben. Stockholms Brantaste tar dig upp och ner för Hammarbybacken några gånger – med en imponerande stigning på 255 meter (tre backar a cirka 85 meter).

Mjölksyran lär spruta ut genom öronen efter ett tag, men det kompenseras kanske av stans bästa utsikt? Jag lär inte ställa upp, men tror banne mig att jag tar mig till Hammarbybacken den 19 maj och hejar på de som springer/går/kravlar upp!

 

Kommentera

