fullfartframat.se

plötsligt händer det…

3 kommentarer

De senaste löppassen har varit slitsamma, tunga och motsträviga. Förra veckans långpass blev uppdelat på två dagar. Jag inbillar mig att det var lika gott som ett enda långt men jag vet också att jag behöver träna uthållighet.

Efter två löpdagar och ett boxpass som inte gick till världshistorien kände jag att torsdagens löpning fick stryka på foten för kvalitetstid hemma.

Idag däremot, med helgen runt hörnet, så kändes både ben och kropp pigga. Torsdagens backpass avverkades således på fredag kväll och exakt enligt schemat. Starka ben. Stark vilja. Godammit.

Nu ser jag fram emot söndagens långpass. Kom igen.

20120309-231104.jpg
Hej du där. Ska vi leka?

3 thoughts on “plötsligt händer det…

  1. Det är ju så skönt när man känner att rätt känsla infinner sig efter en period av tunga lår! För mig blir det som en nytänding och kommande pass går även de bättre då!:)

  2. Vad härligt att löpningen kändes bra! Hoppas söndagens pass blir lika grymt! 🙂

  3. Jenny: Ja, underbart! Man lever länge på kicken man får av ett bra pass.
    Karin: Tack! Söndagen blev bra den med. 🙂

Kommentera

