fullfartframat.se

#yoga30days

Lämna en kommentar

Hur gick Yoga-utmaningen då? Jorå, jag har nog aldrig yogat så mycket som jag gjort den senaste månaden – men det blev inte varje dag i trettio dagar. Jag landade på ungefär 25 dagar av trettio möjliga. vilket inte är fy skam det heller. I ärlighetens namn hade jag inte riktigt förväntat mig att jag skulle fixa alla dagar. Mitt fokus har legat på stretch, vridningar och mjuka flöden. Något riktigt balanspass fick jag aldrig till, men oändligt många hundar, katter, kor, duvor, kobror, trianglar, krigare och en och annan kamel.

Resultatet tycker jag mig känna i mer öppnade höfter, mjukare sätes- och baksidalårmuskler och en allmänt bättre balans och jämvikt i kroppen.

Nu gäller det bara att fortsätta hålla yogan som en del av min träning. Yogar du – och har du det som en naturlig del i träningen eller springer du på ett gymifierat yogapass någon gång nu och då?

Kommentera

