fullfartframat.se

survival of the fittest

3 kommentarer

Jag inledde lördagsförmiddagen i Casalls butik på Birger Jarlsgatan. Cecilia Duvberg, Fitness Magasine-profil och coach med hälsopsykologi som område delade med sig av sina tankar om inspiration, motivation och frustration. Energiflöden.

Hon berättade om hur vi faktiskt blir både smartare och lyckligare av fysisk aktivitet. …och allt går tillbaka till grottmänniskorna och survival of the fittest. Intressant. Rörelse var överlevnad helt enkelt.

Casall bjöd på lockande rabatter i butiken men även om vårkollektionen var riktigt snygg med sina klara färger och annorlunda snitt så höll jag i slantarna. Nästa stopp på schemat var nämligen Budo&Fitness och (nya) boxhandskar. Prioriteringar.

20120128-221735.jpg

20120128-221815.jpg

20120128-221833.jpg

20120128-221855.jpg

20120128-221916.jpg

3 thoughts on “survival of the fittest

  1. Åh, vad shoppingsugen jag blev när jag tittade på dina foton. Tyvärr hittade jag inget förra gången jag var i sportbutiken (ja, jag var också chockad över detta)! 😉

  2. Jag älskar Casalls toppar. Önskar att de hade en butik i Göteborg också.

  3. Västgötskan: Ovanligt fenomen i min värld. Ja, utom när man verkligen letar efter något då. 🙂
    Träningen och livet: Ja, de är snygga! Flera av dem jag kikade på i går skulle lika bra fungera under en svart kavaj. Den svarta toppen på sista bilden var nästan mer festtopp än tränings dito. 🙂 Men träning är ju festligt. 🙂

Kommentera

