fullfartframat.se

namaste

5 kommentarer

I dag är jag tacksam.

Tacksam för att jag har en alldeles underbar älskling som stöttar mig oavsett vad jag bestämmer mig för. Tacksam för mina nära och kära som finns där för mig – även om ”där” kan vara långt borta. Tacksam för att jag har möjligheten att styra mitt eget liv. Tacksam för att jag får dela mitt liv med goda vänner som berikar både vardag och  fest Tacksam för ett arbete där jag får uppskattning och uppmuntran. Tacksam för att jag – äntligen – börjar lära känna min kropp och vet var gränserna går. Tacksam för att jag får vara frisk, fri och full av energi.

Namaste.

Min yogalykta sprider ett fantastiskt sken.

5 thoughts on “namaste

  1. Det är bra att sätta sig och tänka efter vad man är tacksam för. Det borde alla göra. Det är nog mycket man tar för givet.

    Kram

  2. Namaste!
    Jag körde poweryoga idag =)

  3. Så klok du är!! O visst är det otroligt viktigt att stanna upp o bara vara tacksam!

  4. Suzan: yoga30days kanske? 😉

Kommentera

