fullfartframat.se

pretty in pink

4 kommentarer

Efter gårdagens löppass såg jag ett ytte-pytte-litet hål i mina Asics DS Trainer. Hålet sitter i meshtyget på ovansidan av högerfoten, precis i ”nivå” med stortån. Just min höger stortå tenderar att peka lite uppåt och den har väl helt enkelt nött sig igenom tyget. Arrgh. Så här kan vi inte ha det. Även om hålet är som sagt minimalt och knappt syns än så länge så kommer det att gå upp och bli större. Shoppingdags kanske? (Det finns ju alternativet att använda andra skor, men…)

Den nya modellen av DS Trainer – rosa!

Modellen av Saucony Kinvara som jag letade efter i New York men hittade bara i fel storlek eller rätt storlek men fel färg. Suck.

4 thoughts on “pretty in pink

  1. Kinvaran är ju så snygg! Jag har ett par blåa men det blir nog ett par rosa när de jag har är utslitna 🙂

  2. Sauconyn var ju skitsnygg! (Även om färg inte är allt… Men jag förstår hur du tänker). 😉

  3. I första hand är det funktionen som styr mig – men självfallet påverkar färgen en aning också. Mina nuvarande DS Trainers i den turkosa nyansen valdes först och främst för modellen.Sedan var det en bonus att färgen var snygg. 🙂

    Kinvaran finns i många snygga färger så här är färgen ännu mer underordnad – MEN den rosa modellen är snygg. Så är det bara. Haha.

    ..and that didnt do much sense…

Kommentera

