fullfartframat.se

en hel godispåse

3 kommentarer

Ett nytt år breder ut sig framför mig. Ett nytt år av glädje, förhoppningar, drömmar – ett år av längtan, inspiration och inte minst eftertanke. 

Årets största höjdpunkt (hoppas jag att det) blir Jubileumsmaran i jul. Men som delmål och kontroller på vägen funderar jag även på SpringCross (revansch från fjolårets krasch, note to self: drick INTE kaffe innan) i maj och New Yorks Mini 10k (mest en ursäkt att åka dit..) i juni. Det hade ju varit passligt med en halvmara under våren också, men Varvet är ju fullt sedan länge.

Årets andra halva fortsätter – om jag har hälsan och förståndet i behåll efter juli – med Midnattsloppet i augusti, Stockholm halvamaraton och/eller Lidingös 15km i september.

Men mest av allt hoppas jag på att få springa något kortare lopp med älsklingen. Kanske fem kilometer längs Hellas, Parloppet eller något annat trevligt mindre lopp.

..förutom alla roliga lopp så händer det en massa annat kul under året. I vanlig ordning The Nike Blast i februari och (kanske) BBC12 i april och säkert en hel drös av andra träningsglada händelser.

En hel godispåse av godaste godaste gott.

3 thoughts on “en hel godispåse

  1. vilket roligt år du har framför dig. kör så det ryker!

  2. Ja, jag myser verkligen av att se vad året har att komma med…

  3. Pingback: run to the beat | fullfartframat.se

Kommentera

