fullfartframat.se

bubbel, smällare och balans

1 kommentar

Det gamla året avslutades med magiskt bubbel, grymt god gratinerad hummer och en fantastisk vitchokladpannacotta. (Ja faktiskt!) Det nya året inleddes med en rejäl sovmorgon. Inte för att det blev särdeles sent året innan eller särdeles mycket bubbel – utan för att det var så rackarns skönt att sova. Inte ens katten väckte oss utan sov över frukost och nästan även lunch. Det var lite tungt for honom i går. Organiserade fyrverkerier under ordnade former – ja tack. Fylltrattar som smäller av raketer på måfå under flera veckors tid – nej tack. Det är varken bra för miljön, hälsan eller för alla våra fyrbenta vänner. Låt proffsen sköta smällandet och håll det till tolvslaget.

Tanken var att året skulle ha avslutats med ett löppass men vi lyckades med konststycket att inte hinna till gymmet innan det stängde – och jag hade ingen större lust att bli skrämd av smällar i mörkret. I dag så sov vi som sagt bort hela löpturen.

Nåja, jag har bokat in mig på årets första cykelpass i morgon så balansen är återställd. Ingen större fara skedd med andra ord.

Undras vart 2012 tar mig? Nej vänta, vi får se vad jag gör av 2012. Så.

 

One thought on “bubbel, smällare och balans

  1. Jag sov också bort (både) nyårsaftons och nyårsdagens löptur. Och sen var det full rulle resten av dagarna så jag hann inte med.. 😛

Kommentera

