fullfartframat.se

love myself

1 kommentar

Hela bloggosfären svämmar över av nyårslöften, -mål och  dito drömmar. Jag har sakteligen börjat formulera mina tankar inför det nya året. De är inte helt klara än, och behöver mogna lite till innan jag skriver ner dem. Ett som är säkert är att jag ska uppskatta mig själv bättre. Inte gnälla över det jag inte kan utan värdera det jag klarar av och orkar med.

Jag ska bli starkare – både kroppsligt och själsligt. Jag ska bli uthålligare – både muskulärt och pannbensmässigt.

..och fram för allt: jag ska bli gladare och friskare. (Nu blev det ju skrivet i alla fall.)

One thought on “love myself

  1. Det psykiska välbefinnande är NOG så viktigt! Låter som mycket bra mål tycker jag. 🙂

Kommentera

