fullfartframat.se

nätshopping ftw

2 kommentarer

Mellandagsrea kan vara trevligt om man är ute efter något speciellt – men jag är inget fan av att springa i butiker och trängas med en massa andra människor som tyvärr allt som oftast irrar omkring som yra höns i jakt på det stora klippet. Därför passar jag på i) när ingen annan är ute, det vill säga tidigt på morgonen eller sent på kvällen eller ii) shoppar på nätet.

I år var jag ute efter ett par vinterfodrade tights och en till löparväst. Den där vita vintern lyser med sin frånvaro – då kan jag lika gärna rusta mig för en längre utomhussäsong.

Tightsen hittade jag här och västen där. Nu är jag nöjd.

 

2 thoughts on “nätshopping ftw

  1. Samma här. Mycket skönare att sitta och leta fynd hemma i lugn och ro. 🙂
    (Synd att man inte kan prova bara).

Kommentera

