fullfartframat.se

herr, fru och fröken..

Lämna en kommentar

Vet ni hur fantastiskt skönt det är att vara igång med träningen igen? I onsdags boxades jag med min partner in crime (iaf när det gäller slagsmål längs den blå tunnelbanelinjen) och även om jag ibland kände av den nu förbipasserade förkylningen så hängde jag med ganska så bra. Om man bortser från de ömkliga uppåtriktade armbågsslagen. Patetiska är ordet som beskriver dem bäst. Sorgligt. Nåja, jag vet vad jag måste förbättra.

Tyvärr kommer vår favoritinstruktör (vad gäller box på SATS) snart att sluta och vi sörjer. Vem ska vi nu slåss med/mot/för? Fördelarna med SATS blir tyvärr färre – men de slår fortfarande andra kedjor med sitt gruppträningsutbud och tillgänglighet.

Igår hälsade jag för övrigt på en av mina gamla goda vänner – Herr Löpband. Vi hade en angenäm stund tillsammans och jag var nöjd med min prestation för dagen när jag klev av bandet för en ordentlig stretch.

Herr Löpband kan dock inte konkurrera med Fröken Skog eller unge Herr Grusväg.

 

Kommentera

