fullfartframat.se

hemmavid

3 kommentarer

Fördelarna med att jobba hemma – förutom att man slipper gå ut när det är becksvart, kallt och regnigt – är att man kan drälla omkring i mysbrallor hela dagen, klia katten bakom örat när han kommer och tigger om uppmärksamhet, poppa loss surroundsystemet och småpyssla hemma samtidigt som man jobbar.

Nackdelarna med att jobba hemma är att man inte kan rymma från dammråttorna i hörnen (kan inte katten jaga iväg dem?) eller disken som borde plockas ur diskmaskinen..

Oh, en annan fördel är att man kan spendera lunchen ute i solen och lagra lite D-vitamin.

Tjing, vi hörs!

Dagens lunch – risgrynsgröt med ett tjockt lager kanel på och ett lite mindre lager socker. Mumma!

3 thoughts on “hemmavid

  1. Du är inte LCHF:are, de förstår jag. (Bra!) 😉

  2. Jobba hemifrån är underbart tycker jag!

  3. Västgötskan: Nehej du! Jag är inte någonting (dietmässigt alltså). Jag tror på nyttig mat i måttliga mängder och träning i måttliga mängder. 😉

    Jessica: Aaah! Det är härligt. Så skönt att sticka iväg och träna mitt på dagen när man fortfarande kan se solen. 🙂

Kommentera

