fullfartframat.se

förkylt

5 kommentarer

Under året som gått har jag varit förkyld ett oändligt antal gånger. Oändligt. På tok för många gånger helt enkelt. Jag klarar mig från influensor, vinterkräksjukor och annat otyg – men förkyld är jag för ofta. Undras varför. Jag vilar, sover och äter ordentligt. Och avstår från all träning om halsen säger ifrån.

Nu kliar halsen igen och jag hostar som en gammal rökare. Inte kul. Suckande bokar jag om träningsschemat, kokar istället te och drar på mig raggsockorna och parkerar rumpan i soffan.

Hoppas det går snabbt över.

20111130-213719.jpg

5 thoughts on “förkylt

  1. Samma här. Försöker också luska ut om det beror på brist av något, men tycker jag sköter mig vad gäller det mesta. Möjligtvis att sömnen inte är helt ok, med tanke på minstingen vaknar till på nätterna…

    Kass är det att inte vara frisk i alla fall.
    Krya på dig! (Eller rättare sagt, hoppas det inte ens bryter ut). 🙂

  2. Hoppas du känner dig bättre! Kram!

  3. Västgötskan: Ibland är det så enkelt som att man åker buss med en massa andra människor. Eller har dagisbarn. Avbruten sömn är säkert också bidragande.

    Suzan: Tack fina du!

  4. Nu à r det spårlina som gà ller på promenader samt mycket belà ning nà r han tar kontakt och inget tjat eller grà l från min sida, riktigt svårt tycker jag i alla fall.

  5. Också g tt att få igång bra fysisk tr ning igen och inte beh va stressladda f r nnu en t vling.

Kommentera

